
De IP-voucher 3.0: terug van weggeweest
Voor het derde jaar op rij introduceren de Europese Commissie en het Europees merkenbureau (EUIPO) de IP-voucher. Deze laat KMO’s…
Lees meerVoor het derde jaar op rij introduceren de Europese Commissie en het Europees merkenbureau (EUIPO) de IP-voucher. Deze laat KMO’s…
Lees meerDe klokkenluidersregeling laat klokkenluiders toe om inbreuken op tal van domeinen te melden via interne of externe rapporteringmethoden, waarbij zij…
Lees meerEr zijn nieuwe regels rond het opzetten van meldingskanalen en het beschermen van klokkenluiders. Dit werd door Europa bepaald in…
Lees meer“Eens op het internet, altijd op het internet”? Take It Down (https://takeitdown.ncmec.org) is een nieuw digitaal hulpmiddel waarmee mensen naakte,…
Lees meerHet is zo ver: Binnenkort treedt het Unitair Octrooiverdrag in werking. Het verdrag voorziet twee spraakmakende wijzigingen in het Europees…
Lees meerOp 7 juli 2022 werd een wet aangenomen omtrent “het verzamelen en het bewaren van de identificatiegegevens en van metagegevens…
Lees meerEind april 2022 publiceerde het ‘JEP’ (voluit: Jury voor Ethische Praktijken inzake Reclame) Aanbevelingen voor Influencer Marketing. Ook publiceerde de…
Lees meerWel, aan wie kan je zoiets beter vragen dan aan een van onze mensen zelf. Misschien jouw toekomstige collega! Justine…
Lees meerVorig jaar introduceerde de Europese Commissie en het Europees merkenbureau (EUIPO) de IE-voucher. Deze liet KMO’s toe om een deel…
Lees meerHelder
Duidelijk
To the point.