Betalen voor privacy: het nieuwe normaal of noodzakelijk kwaad?
Nu dat DPG Media als eerste mediabedrijf in België het controversiële pay-or-consent uittest op enkele van hun websites, rijzen er…
Lees meerNu dat DPG Media als eerste mediabedrijf in België het controversiële pay-or-consent uittest op enkele van hun websites, rijzen er…
Lees meerDe voorbije weken werd heel wat geschreven over het feit dat kunstwerken zoals een schilderij of een foto, gebruikt kunnen…
Lees meerVoor het vierde jaar op rij introduceren de Europese Commissie en het Europees merkenbureau (EUIPO) de IP-voucher. Deze laat KMO’s…
Lees meerTatoeages zijn al eeuwenlang een populaire vorm van persoonlijke expressie. Of het nu gaat om een bijzonder symbool, je favoriete…
Lees meerWat een sportzomer! Het EK voetbal, de Tour de France en Wimbledon lagen nog maar net achter ons, en alle…
Lees meerDe nieuwe precontractuele informatieplicht in a nutshell Ben jij een franchisegever? Verleen je concessies van alleenverkoop? Ben je actief in…
Lees meerVandaag treedt Verordening 2024/1143 in werking. Dit markeert een belangrijke stap in de herziening van het kader rond geografische aanduidingen…
Lees meerKen je die iconische ‘Puma Creepers’-sneakers met hun kenmerkende zolen? Puma’s modelrecht kreeg een flinke knauw dankzij een opmerkelijke Instagram…
Lees meerOp 1 februari 2024 werd de finale tekst van Boek 6 van het nieuwe Burgerlijk Wetboek (BW) aangenomen. Dit boek…
Lees meerHelder
Duidelijk
To the point.